Girlpower merhaba, hemen hemen aynı durumdayız. Oğlum da geçen hafta ateşlendi, ishal ve kusması da vardı. Doktoru özellikle söyledi, yemek konusunda üzerine düşmeyin, anneler yesin iyileşsin diye hastalık dönemi iyice abartıyorlar ama kendinizi düşünün hastayken canınız istemez, hafif şeyler verin demişti. Ben de genelde yoğurtlu şeyler verdimi. Ayran falan severek içti. Şimdi düzeldi hastalığı kalmadı ama yine iştahı eskisi gibi değil. Geçicidir umarım… Bir de ben kendi önüne koyuyorum daha severek yiyor o zaman.