pinar5595 Ben 2 aylıkken emzirmeyi bırakmak zorunda kaldım. Doğumdan bir gün sonra oldum 10 gün sürdü. Sonra da düzelmedi sürekli oldu. Sağdığım halde oluyordu. Sütüm de düzene giremedi. Bıraktım artık. Sürekli ateşleniyorum, memelerim taş gibi oluyordu.