Merhaba arkadaşlar. Kizim suan 2.5 aylik ve emziriyorum. Almanyada kaliyoruz ve asisiz olnara burda hayat yok. Doktorlar test istiyor magzlar testle almiyor bilee iycne sacmaldilar.. asi oluym diyorum. Ama korkuyorum emzirdgm icin ve kizmn dHa kück oldugu icin. Aranizda emzirirken asi olan varmii.? Asidan sonra bi degisiklik oldumu sizde? Bebgnizde? Kafmda bin tane soruu😖