[silindi] Güzel anne, tamamen aynı durumdaymışız.. Bebeğim beslenemeyecek tekrar küveze girer korkumdan meme sonrası hep biberonla takviye yaptım sağdığım sütü, 1,5 ayın sonunda memeyi tamamen bıraktı biberona devam etti 5.5 aylığız hala sağıyorum. Dilerim memede kalırsınız.. 🌺🙋🏻♀️