ahumelisasMom kızım doğduğundan beri sleepy kullanıyor yaklaşık 1,5 yaşında, son birkaç aydır da bio natural külot alıyorum. Ben hep memnundum sadece önceden aldığım cırtlı bez belinibiraz tahriş ediyordu, bio natural külotta bunu yaşamadık daha da memnunum. Önceden bepanthol, şu anda da minoris pişik kremi kullanıyorum her değişimde, pişik olmadı