ahumelisasMom sizinde olmaz inşallah.
ben 2,5 ay kadar kullandım primayı bez değiştirme falan dediler pişik yapar gibisine belki pişik önleyicinin etkisindendir memnunum yani.
Sizde küçük paket alıp deneyebilirsiniz ben ilk öyle yaptım küçük paket aldım sıkıntı olmayınca devam ettim