TheBaby ozgekzy 2 sinovac oldum. 3 çoktan gelmişte gitmedim. Ne vurulsam acaba bu sefer diye düşünüyorum😁 her gün mesajla taciz ediyorlar turkovac vurul diye🤣 biontech mi olsam ne olsam. Bu sefer hangisinden çeksem damarlarıma karar veremedim
Minigimm1 ozgekzy ben oldum 3 doz sinovac, 3. Biontech ol dedi hemşire de ben bunu yapınca zor kaldırıyorum dedim valla benim ilkinde de sırt ağrılarım olmuştu çok kötü midem falan 2.de bir şey olmamıştı ama 3.de mahvetti beni
ozgekzy TheBaby nereden geliyor mesaj turkovac için? Ben yüksek ihtimalle biontec olurum ilk 2 dozuda biontec olmuştum
ozgekzy Minigimm1 bende onu merak ediyorum ağır gelenler oluyor sanırım ben 2 doz biontec oldum kol ağrısından başka hiç bişey olmadı bide daha geçen ay covid oldum şimdi de 3. Dozu olursam nirvanaya ulaşıcam 😂
Pamircik ozgekzy 3 biontech oldum. Valla çok sıkıldım aşı olmaktan ben de. 2. Dozdan hafifti yan etkileri bu arada bununmerak ediyorsanız.
Minigimm1 ozgekzy geçmiş olsun canim ya geçen ay covid geçirdiysen 3. Aşıyı yapmıyor hemen 2 3 ay beklemeni öneriyorlar diye biliyorum. Senin maşallahın varmış valla beni sinovac bile yerlere serdi 😄