Sltnm06_ Bebegim 15 aylık dışa dogru basiyor kendisi destekli gidiyor ama ellerini biraktiginda daha yuruyemiyor böyle bir sey yasayan annelerimiz var mi varsa bebekleri yürüdü mü 😔
ilkbahar Sltnm06_ ya tamamen yürümeyi öğrenince düzelebilir, oğlum da yürüteç kullandı diye bi ayağı dışa doğru biraz da sürür gibi yürüyordu zamanla düzeldi 👩💼
eceunverkanra Sltnm06_ Bir bilgim yok postunuz ustte kalsin ama doktorunuza danistiniz mi bu durumu onun gorusu ne oldu? Yurumemesi 18aya kadar normal ama disa basma durumu icin isterseniz bir uzman gorusu alsaniz iyi olabilir
ilkbahar Sltnm06_ 14-15 aylıkken başladı , çok hareketliydi 1 yaşındayken yürüme arkadaşıyla adeta koşuyordu ama bi türlü yürümüyordu🥺👩💼 şimdi 18 ayı doldurmak üzere