Hirabebek Kızım 6 aylık. Artık alışkanlık oldu 4-5 dk emiyor sonra uyuyor açlıktan değil yani. Siz nasıl kestiniz gece? Büyüdüğü için de gece beslenmesine ihtiyacı yok diyor doktorlar
Balyanakannesiii Hirabebek keyif yapmak istiyor demekki annesi 😊 bebeler alışkanlıklardan biraz zor vazgeçer
deletedmom173 Hirabebek çok erken değil mi? 10 ay 8 günlüğüz yarim saatte bir emiyor gece kesmeyi düşünmüyorum emsin bırak yavrucak
Gzdsre Hirabebek bebeğim 3aylık gece mamasını bırakalı 1ay oldu doktor saglıklı olanın bu oldugunu söyledi 12de son olarak içiyor otomatik olarak 6da kalkıyor alışması 1hafta sürmedi doktorumuz aglasada vermeyin sabah 6da uyandırın verin bikacgün sonra 6da kalkıcak dedi yok olmaz yapamam alışmaz dedm ama cesaretimi topladm yaptm dediği gbide oldu masallah rahat ettik doktorunuza danısırak aynısnı yapmanızı tavsiye ederim
[silindi] Hirabebek 40 ‘ı çıktıktan sonra gece kalkmadım kendi ağlarsa kalktım emzirdim. Kendiliğinden bıraktı
Tazeanne53 5 aylık olduk. Gece emmesini bırakacağını hiiiiç sanmam. Hala 1 buçuk saatte bir uyanıp emiyor. 2-3 cuk cuk yapıyor tekrar uyuyor. İhtiyacı var demek ki diyorum, onun gelişimine uygun hareket etmeye çalışıyorum🎈
deletedmom173 Hirabebek ne bakıyorsun doktorlara canım ya şöyle düşün sence gece kalkıp mama yapmak mı? Zor emzirmek mi? Ben emzirmeyi tercih ederim bir tanıdığım vardı gına gelmişti kadına her gece kalkıp uykusundan mama hazırlamaktan psikolojisi bozulmuştu çok şükür de ve emzir daha sana kokuna ihtiyacı var bebeğinin bundan mahrum bırakmamalısın keyifçi gece kahve istiyor canı istedikçe emzir 😌🌸
Hirabebek deletedmom173 anası kılıklı gece kahvesi seviyor 😁 çok haklısınız şimdi kıyamadım bi teşekkür ederim 😍
deletedmom173 Gzdsre evet bası konularda doktorlar saçmalıyor 6 aylık bebeği memekten kesmek ne kadar mantıklı ??? Sizce de bunu yazdınız bana
Yusra34 Gzdsre Merhaba/ yaşına girmek üzere olan bebeği var arkadasımın. Sabaha kadar 20kez uyanıyor diyor hatta bazen emmiyormuş bile memeyi alır almaz uyuyomuş geri. Cok bitkin durumda. Ben emzirmedğim için yardımcı olamıyorum. Bir kaç kez denemiş ama asla memeyi almadan sakinleşmiyor diyor. Siz nasıl bıraktırdınız acaba? Tavsiyeniz varsa arkadasıma yardımcı olmayı cok istiyorum
Brcstndg Gzdsre mamayla meme bir değil. Hazmı bir değil. Mama zaten tok tutar uzun süre ama anne sütü hemen hazmedilir bebek acıkı. 9. Aydan önce gece emmesini bırakmak doğru değil uzmanlara göre. 11.5 aylık hala emziriyorum kaç doktora danışmana sordum bırak emsin dediler. Sık uyanırsa o ayrı gelişimini etkileyip etkilememesi de önemli. Ayrıca 2 aylık gece beslenmesi kesmekte çok doğru gelmedi rüya beslenmesi yapıyorsanız o ayrı. Ama düşün ki oğlum 9 da yatıyo 7 de kalkıyor. Nasıl dayansın?
Gzdsre Yusra34 merhaba en son gece 12de verdim içebildiğikadar daha snra uyanınca aglasada vermedim yalancı emzik verdim beşiğini salladım pışpışladım ilk günler cok agladı tabi ama doktormuz aglasın yorulup uyuycak hergün biraz daha az aglıycak kesnlkle üzülüpte verme dedi 1hafta sürdü sürmedi alıstı bebekler herseye cabuk alısıyor 1hafta sonra kendi 6da direk kalkmaya basladı smdi bazen 7de 8de kalkıyor nezaman kalkarsa ozaman veriyorm 6da uyandırmıyorm kilosuda iştahıda gayet yerinde
Brcstndg Hirabebek daha çok küçük 9 aydan önce önerilmiyor. Uykusu ağır bastığı için kısa emiyor kendini geçiştiriyodur. 11 aylık hala 1-2 kez kalkıyor 3-4 dk emip uyuyor. Emzirme danışmanıyla görüştüm senin kokun için bile kalkması güzel birşey elleme alsın aşacağını dedi. Uykum bölünüyor ama olsun.
Gzdsre Brcstndg evet mamayla meme bir değil tabi ama bebeği 6 aylık olmus ek gıdaya geçtiği için gece beslenmesine ihtiyacı olmadgnı söylemiş olabilir doktor arkadaslar doktorları dinlemiyceksek niye doktora gidiyoruz onuda anlamadm banada 1yasında bebeği gece emzirmek şımarıklık gibi geliyor kusura bakmayın artık bir yasında düzeni olmalı doktorumuz 1ay bitince kesmemi söyledi ama ben yapamadm ancak 2 ay dolunca cesaret ettm tabi benmki sadece mamayla besleniyor doktormzda iyi bir doktordur adamın benm bebegme kastı yok heralde degilmi
Brcstndg Gzdsre doktor seçiminin kafaya yatması gerektiğini düşünüyorum. Bana memeyi kesme diyor mesela kes deseydi de e bebek benim bebeğim kişisel karar olarak görüp devam ederim. Sonuçta faydalı bir besinin kesilip kesilmemesi durumu konuşuluyor. Şımarıklıkla ne alakası var Allah aşkına. Demekki koynuma kokuma ihityacı var. Bazen gözünü açmadan iki emip sarılıp uyuyor. İstediği kadar emsin zaten sınırlı süre anne sütü alıyor anne sütü alan bebek. Ama ben 2 aylık bebeğin gece beslenmesinin kesilmesini çok doğru görmedim. Kendi uyanmıyorsa uyandırılmamalı ama kan şekerinin düştüğüne bizzat şahit oldum zar zor uyandı da besledim 1.5 aylık falandı daha. Hem bir sürü hata yapan doktor var. 3. Ayda elma suyu içir diyen de var ona da mı güvenelim elma mı yalatalım? Dediğim gibi tercih meselesi. Ama mama hazırlamak gece zor oluyor. Sizin rahatınız için de söylemiştir.
Gzdsre Brcstndg vallahi söylerkende şöyle ekledi bunu kesinlklesenin rahatın için söylemiyorm bebeginin sağlığı için belkide dediğim gibi sadece mamayla beslendiği içindir çnkü benm sütün kesildi hatrı sayılır bi doktora gidiyorm ve dinledgm için pişman değilim evet dogru bende rahat ettm ama bebegmde rahat etti deliksiz uyku uyuyor bazen sabahları kalktgnda aglamıyor bile neşeli uyanıyor uykusunu aldıgı için memnunuz yani ikimzde aldıgımız karardan arkadas nasıl kesebilirl dediği içinde tavsiyede bulundum tekrar söylüyorm bu benm fikrim tabi bende 1 yasndaki bebek demycem artk nerdeyse cocuk bende gece onu emzrmeyi dogru bulmuyorm ama herkesn kendi fikri tabi