Bcahidee benim bebeğim de 5 aylık sadwce mama ile besleniyor normal dedi doktor kilosunu ek gıda için bir ay daha bekle dedi ama ben bir kaç gün sonra tadımlra başlıcam çünkü çok iştahsız alt iki dişi de çıktı ama dördüncü aydna sonra kilo alımı yavaşlıyor onu da biliyorum