Kızlar selam. Elimde mayya tablet var süt arttırmak için. Bir arkadaşım verdi. İşe başladım ve gündüz sağım yapıyor sütüm azaldı sanki artsın diye takviye almak istiyorum. Ama trendyolda yorumlara bakınca birçok kişi bebeğe gaz yaptığını yazmış. Kullanıp böyle bir sorun yaşayan var mı? Bebeğim zaten çok gazlı bir de ben ekstra gaz yüklemek istemiyorum