Kızlar 2.dişimiz yolda galiba huzursuzluk var eller agızda zaten iştah 0 ek gıda olarak bişey yemek istemiyor. Bebeği olup takip ettiğim annelerden felan görüyorum tetagil çok öneriliyor bazı doktorlarda öneriyormuş galiba aranızda bebeğine kullanan var mı ? Memnun musunuz rahatlatıyor mu bebişleri bilgi verir misiniz ☺️