mino01 Annebali_11 doktorun ne derse onu ver bence canım. Çünkü kilo tahlil vs onlar ona göre hareket edyor diye düşünüyorum. Benimkinin kilosu maalesef istenen düzeyin altında 😔 iştahsız. Aceyio yemekte seçiyor 🤦🏽♀️
Deletedmom_109 mino01 iştah açısından bişey diyemem hala çok iştahlı değil oğlum ama bağışıklığını güçlendirdiğini düşünüyorum
mino01 Dilos01 kilosu maalesef 9 da kaldı 😔 bizde kan ilacı kullanıyoruz. Boyu şuanlık iyi ama kilosu işte. Evet günlük 1 çay kaşığı dedi bana. Ama doktora sorun bi bence.
limonlukarpuzzz mino01 Türkiye’deki en zengin içerikli balik yaği möllers :) Doktorumuz möllers önerdi onunla devam ediyoruz 3 cc veriyorum 22 aylik :)
mino01 3MelekAnnesi3 iştah açtığı da söyleniyor ama. 🙄 doktor iştah açar demedi sadece balık yemediği için başlattı. Ama çevremde genelde balık yağı kullananların çocukları kilo alıyor iştahı açılıyor diyorlar. 🤷🏻♀️
mino01 limonlukarpuzzz 22 aylık. Maalesef 9 kilo 🤷🏻♀️ Doktorunuz daha iyi bilir bence. Değerlerine kilosuna göre önerir ölçek miktarını diye düşünüyorum.
mino01 MelinayAsel29 kilosu çok zayıf bizimkinin. Acaba kilosuna fayda eder mi iştahı açılır mı diye umut ediyorum 😔
MelinayAsel29 mino01 istah acmaz bence karisik multivitamin oneririm size istah acmasi icin ocean multivitemin
mino01 MelinayAsel29 evet biliyorum kansızlığı var maalesef. İlaç kullanıyoruz ama yinede işte acaba açılır mı iştahı diye bekliyorum
Tugcearel Tugcearel doktoru haftada 3 kez bi r yemek kaşığı dolusu ver dedi ama ben her gün veriyordum. Zararı olur mu ki