DemirAilesi Merhaba güzel anneler kızım 22 aylik emiyor Dün dişim de iltihap olduğu için antibiyotik kullanmam gerektiğini öğrendim ne yapmalıyım daha önce kullanan var mı nasıl kullandınız memeden mo ayirmaliyim direk sizce
Melikeeeee DemirAilesi ben kullandım oğlum 1aylıkken emzirmeye de devam ettim hiç bişey olmadı augmentimm1000 kullandım
Lavina DemirAilesi bazı antibiyotikler emzirmeye zararı olmuyır doktor yazmadan önce söyleseydiniz ona göre yazıyorlar bende emzirirken doktoruma söylemiştim ona göre antibiyotik yazmıştı
Zlg DemirAilesi doktorunuza söyleyin on gore ilc veriyor ve emin olmak icinde bebeğinizin doktorunuz sorun
DemirAilesi Melikeeeee bana doktorun verdiği croxilex - bid 1000 mg Çok kararsızlık içindeyim ne yapacağımı şaşırdım
limonlukarpuzzz DemirAilesi agumentinle icerigi ayni hamielyken ikisinide kullandim doktora sormadiniz mi kullanabilir miyim diye..
Dilekela Bende 20 lik dişimi çektirdim kullandım antibiyotik hemde emzirdim çok şükür bi sorun olmadı
DemirAilesi Sermec27 korkuyorum bende ama çocuk da emmek istiyor sürekli hala gece kalkıyor ençok ondan çekiniyorum acaba ilacı içtikten kaç saat sonra emzirebilirim
Splash-Splash-Love Sermec27 Merhaba, bende largopen kullanıyorum şu an ve tableti tamamen bitirmeme rağmen şişlik inmedi. Siz diş için mi kullandınız?
DemirAilesi Lavina aslında söyledim ama herhangi birşey demedi parol da yazalım o zaman dedi sadece kullanma talimatında çocukta ishal mantar gibi şeyler olabilir diyör ne yapacagimi şaşırdım
DemirAilesi Elifinannesiiiiiiiiii cok zor bir durum baktık sindi kullandığınız antibiyotik in emzirme deki olasi etkilerine aynı benim kullandığımdakilerden yazıyor çocuğunuzda herhangi bir değişiklik oldu mu ne zaman emzirdiniz ilacı ıcyikten kaç saat sonra mesela
DemirAilesi limonlukarpuzzz doktora emzirdigimi belirttim zaten ona rağmen herhangi birsey demeden çıktı gitti başka soru sormadım o yüzden zaten böyle tereddüt içinde kaldım. Bu zamana kadar zateb ilaçkullanmadım çocuğun için fakat iltihap olduğu için kullanmam gerekiyor bu yüzden sizlere danışmak istedim
limonlukarpuzzz DemirAilesi hamileyken kullandim ben ikisinide ama emzirirken ishal ve mantar yapabilirmis bebekte suttende geçebilirmiş yarin bir eczaciya sorun isterseniz.. Hemşire arkadaşa şimdi yazdim ama bana donus yapmasi sabahi bulur muhtemelen yazdigi zaman sizede donus yaparim..
Nurcan03 DemirAilesi size şu kadarını söyleyeyim. Mastit yüzünden hastanelik olduğumda serum şeklinde çok daha ağır antibiyotik kullandım. Kızım da o zaman ancak 1 aylıktı ve sık sık emziriyordum. Korkmayın dişteki iltihap antibiyotikten daha tehlikeli. Doktorunuz bilerek vermiştir. Geçmiş olsun.
DemirAilesi limonlukarpuzzz evet reçeteyi okumuştum orda yazıyordy ishal v e mantar diye blr de doktor dan çok iyi bilgi alamayınca ben ilaçları alırken eczacı ya sormuştum ilacı içmeden önce verın sonra ilaç icin dedi bana sonra biraz oyalarsin dedi o kadar başka bişey denedi başka musteri lle ilgilendi tam cevap alamadım sizin arkadasjnuz yazarsa yazabilir misiiiz