Esraglnc Kızlar ben bir karar aldım memeyi kesicem çünkü geceleri nerdeyse yarımsaate bir kalkıyo çalıştığım için çok yorucu ama gecede göğsüm çok şişti sütümünde kesilmesi için ne yapmam gerekiyor yapan varmı yardımcı olurmusunuz
Umutegem Esraglnc biran da birakirsan cnm mastit olursun . Kademeli olwrak birakman getek cnm oglun kac yasinda bilmiyorum ama geve meme icin kalktiginda ya emzik ya su verip gecistirmeye calisabilrsjn
Gamzeburkan Esraglnc elle birazcık sağım yapın rahatlayacak kadar birde buz uygulaması çok iyi geliyor. Ben bu şekilde atlattım
Umutegem Esraglnc cnm bende keserken oglum gunde 2 3 defa emiyordu tamamen biraktiktan sonra bile 2 3 ay gogusler doluydu zamanla bitti . Doktor normal dedi test felan yaptirdim
Gamzeburkan Esraglnc elle sağımda kesinlikle çok iyi geliyor zaten azıcık sağında rahatlıyorsunuz birkac gün sonra rahatlamaya başlıyorsunuz. 1 haftada bitmişti benim.