BalyanakKaran öncelikle çok geçmiş olsun canım benim bende aynı şeyleri yaşadım, sütün için önce stres yapma çoğu bebek şu anda kuveze giriyor üzülme iyileşip gelecek bebişin, göğsünü günde 2 defa sıcak su ve sabunla yıka, yıkarken masaj yap, iyice dinlen ve uyu, uykunu al, günde en az 2 litre su iç, karnını aç bırakma, açlık ve susuzluk sütü azaltır, sonrasında günde 4 bardak sıcak bişeyler için, rezene kimyon felan, yemeklerin yanında bulgur pilavı tercih et aşırı süt yapıyor, gögüslerini sıkan bişey takma, içini ferah tut, yeşillik pekmezli su tahin süt yapar, ama en önemlisi ne yersen ye aç kalma ve bol su iç göğsünü sık sık sağ sütün gelecektir canım öpüyorum seni üzme kendini, bin şükür her halimize ❤️❤️😘🙏🙏 bu arada 3 çocuğum var emzirme hakkında herşeyi biliyorum, süt yapan şeylerden çok yorgun olmaman, karnının aç olmaması, bol sıvı tüketimi ve stresten uzak durmak sütü çoğaltır gerisi sonra gelir