mltm1907almila Arkadaşlar kızım 33 günlük ve uzamış anne sütü sarılığı dedi doktor yüzü sarı renkte zaten doğdunda yoktu 3. haftadan sonra başladı çok korkuyorum bunu yaşayan var mı . 2.5 aya kadar sürer sonra biter dedi ama yine de endişelenmemek kaçınılmaz
Monaroza2 mltm1907almila benim oğlum da aynıydı canım. 3 ayına doğru ancak bitti. 4. günlükken başlamıştı değeri çok yüksek diye ışık tedavisi aldı bir gün hastanedeydik ama sonra normal seyrinde ilerledi. Bende çok tedirgin oluyordum ama hiç korkma. Uyumasına ve beslenmesine çok dikkat et. Bol bol emzir. Çok uyuduğunu fark edersen bir doktora göster değerleri artmış olabilir. Ama tek çaresi sürekli emzirmek. Allah yardımcın olsun 🙏
Meyveliturta Benim kızım ve oğlum da da 3 aya kadar sürdü bol bol emzirin değerler düştükçe geciyor 🤗