Canm o cocugunun istahına bağlı bende hem mama hem meme ile besliyorum 2 ay 10 günlüğüz 2 saatte bir mama yiyor bir buçuk saatte belirtileri baslıyor oyalıyorum 2 saatte tamamlayıp 90 cc mamasını veriyorum üzerinede emziriyorum yoksa biberonu cekince susmaksızkn ağlamaya baslıyor emzik veriyorum sanki hiç yememiş gibi davranıyor hemen üzerine emziriyorum sen nasıl besliyorsun ?