SimayT Merhaba; Bebeğim 7 aylık gece Emzirmeyi bırakmayı düşünüyorum sizce nasıl yapabilirim sizler kaçıncı ayda ve nasıl bıraktınız ek gıdayı günde bir öğün şeklinde veriyorum şuan yardımcı olur musunuz
Deletedmom54544 SimayT merhaba ben de bırakmak istiyorum da daha bıraktıramadım. Daha önce açılmış postlara bakabilirsiniz belki bir faydası olur
Elanur SimayT 7 aylıkken kesmek doğru değil. 9 aylıkken eğer gelisiminde sıkıntı yoksa doktor da onay veriyorsa kesebilirsiniz. Normal de 1 yaşında kesiliyor.