Biz de aynı durumdayız. Kızım 2 yaşında. Örneğin bu gece 12 buçukta bi uyandi, ve yarim saat önce uyudu. Feryat figan ağlayıp duruyor bazen uyutmak istediğimizde. Gündüzleri öğle uykusunu 1 saat uyutmayı denedik ama yok yine gece uyanıp duruyor ve saatlerce uyunuyor. Ne yapacağımızı hiç bilmiyoruz valla ama iyice sabri gidiyor insanin. Bide 3 aylik bebeğimiz var. Kızımızla eşim ilgileniyordu uyutmasi gece yanında durmasi galan, ben bebekle ilgilendiğim için. Ama eşim de sabah işe gidiyor erkenden ve dikkat gerektiren bir iş. Bazen hic uyumadan gittiği oluyor kizim gecenin bi yarısı uyamip saatlerce uyumadığı için. Bilmiyorum napicaz