Bebekk12346 ahh ah daha ne huylar değiştirecek. Benim ki 10,5 aylık oldu şükür aşırı inatlaşıyor. Birşeyi istiyorsa olacak yoksa kıyamet kopuyor kendini yerlere atıyor. O zamanlar yani 1-2 aylıkken ağlıyordum her gece hiç uyumazdı. En son dayanamadım ve uyku eğiti vermeye başladım 1.5 aylıkken filan. Zorla düzene sokmaya çalışıyorum hala düzenli değil