nhlnhl Kızlar merhaba. Bebeğim 16 günlük oldu ve hala ishal. Bu normal mi? Aynı zamanda çok gazlı. Ara ara da aşırı kusmalar var . Normal mi doktora gitmeli miyim bilmiyorum. İlk anneliğim deneyimli annelerden cevap bekliyorum🙏🏻🙏🏻
Gizemmyigit nhlnhl bence dr a gitmelisin çünkü arkdşmn bebeği de sürekli ishaldi alerjisi olduğu ortaya çıktı
Miniklerim03 nhlnhl ishal iyi birsey değildir vucutta su kaybına neden olur damarlar bulunmaz dr a gidin bnce
zeynep_zulalin_annesi54 nhlnhl ishal derken yenidoğanlar hep sıvı yaparlar kaKalarini hemen hemen her bez kakali alinir ishal olduguna nasil kanaat getirdiniz
Balarisio nhlnhl ishalde kusmada normal değil hatta tehlikeli.yenidoğan doneminde her sorunda doktora gidin mutlaka.
nhlnhl zeynep_zulalin_annesi54 sıvı şekilde yapıyor günde 8-10 kere ama azar azar. Bilmiyorum açıkçası ishal mi yoksa normali mi bu? Sizce normal mi
Minikprensannesi nhlnhl 8 10 kere yapıyorsa ıshal demektir en yakın zamanda doktora götürün sıvı kaybetmemesi lazım
[silindi] Benim bebeğimde sürekli ishal gibi kaka yapıyodu 40 çıkana kadar kaç doktora götürdüm ishal denmedi hep normak denildi öyleki banyo yapınca bile kaka yapardı sonra bi profösere götürdük alerji olduğu ortaya çıktı
nhlnhl [silindi] banada doktor 10 günlükken normal dedi ama emin olamıyorum. Kaka ne zaman katılaşır beneklerde? Sadece anne sütüyle besleniyoruz bu arada. Peki neye alerjisi varmış bebeğinizin ve nasıl geçti?
[silindi] Bildiğim kadarıyla 25 günlüğe kadar geçmezse ishaldir biz 40ndan sonra teşhisi konuldu şuan 2 buçuk aylık neocate mama kullanıyoruz şimdilik çoklu alerji görünüyo ama benim sadece ishal değil acayip huzursuz kakada mukusegzama başlangıcı vardı
nhlnhl zeynep_zulalin_annesi54 bugün ne olur ne olmaz diye gittik doktora ve normal dedi. Kilo alımıda güzel olduğu içim sorun yok dedi
Duygu-28 yenidoğan bebekler zaten sıvı yapar diye biliyorum hatta pütürcükler varsa dışkısında anne sütü yaradığını gösterir dedi doktor
nhlnhl Minikprensannesi yok değilmiş sadece anne sütüyle beslendiği için normalmiş. Her emzirmeden sonra yapabilir az az dedi doktor.