Ozgeakah mukus tek başına alerji belirtisi değil, gaz da karın gurultusu yapıyor ama doktorunuz bu durumu analiz etmiştir bu kanıya varırken. Kızımınki doğuştan ve yüksek tepkili olduğu için sizi yanıltmayayım bizde gizli kan hep vardı tam diyeti tutturana kadar. Kaka testinde fekal kalprotektin isminde bir değer var. Alerji teşhisini oradan da koyabiliyorlar. Doğuştan alerjik olmaması sizin açınızdan olumlu bir durum. Benim size önerim eğer çocuk doktoru bu teşhisi koyduysa çocuk alerji uzmanına gözükmeniz olur. Tüm çocuk doktorları alerji konusuna vakıf olmayabiliyor biz bu anlamla sıkıntı yaşadık başta.