Kizlar 3. Ayında mamaya başlamıştık doktor söylemişti yani günde 2 kez olarak çünkü memeyi zorla emiyordu ve çok çok düşüktü kilo alımı. Şimdi 4. Aylik olduk ve tamamen memeyi bıraktı gece 1-2 kez emerdi biraz önce çığlık çığlığa ağladı memeyi görünce ve yine mama yedi. Artık geceleri de emmicek belli çok üzülüyorum ayakta, uykuda yada ac bırakarak hepsini denedim ama yok çok agliyo meme gorunce. Bebeğini sadece mamayla büyüten var mi bağışıklığı dusuk mu olur hasta mı olur tecrübeli anneler ??