Kbraisik ben dedim ki biz 5 bucuk aydır gece uykılarımız yok gazdıır dedim ilac kullandım yok diste gelmiyor artık agırısı vardır agrı kesicı veriyorum yıne uyumuyor dedim bide gece emzırrken karnından cok fena gurul gurul sesler gelıyo dedim ne zamandır duyuyorsun dedi 1 hafta felan dedim bana ptobıyotık yazdı emziripte mi uyutuyosun dedi evet dedim reflu baslangıcı dedi uyutmadan 1 saat once beslenmesini yap dedi geceleri aglayarak uyanıyo dimi dedi evet dedim sende dırek emzırıyoaun dedi evet dedim dediki 1 hafta sık dısını dedi memeye de alıskanlık yaptıgı ıcın ondan da kalkıyo dedi gece emzırrsen bıle bıraz dik kalması lasım dedi oyle bende uydum dedıklerine 1 hafta cok guzeldi 2 saate 1 kalkıyodu emıyodu yatıodu sonra ne oldusa bozuldu bana yıne aynıusa gel dedi 9 ay kan tahlıl de yaparız dedi gitmedim valla