Tugcebkr53 yok yok bitmiyor bitmiyormuş yani 🤦🏼♀️ Bizde en son belki alerjik olabilir diye alerji ilacına başladık ama yine düzelme olmadı sözde alerji ilaçları uyku yapıyormuş ama daha da beter oldu diyebilirim. Atakmı diş mi nedir sorun bi anlayamadım. Bu arada o jellerden bende kullandım anlık rahatlık sağlıyor sadece bende pek işe yaramadı canım. Ne yapacagız bilmiyorum 🤦🏼♀️