Merhaba az önce camasırları makineye attım sabah çalıştırıcam kolaylık olsun diye. Lastik varya kapağı açınca yuvarlak çok anlamıyorum ama anlamıssınızdır. Onun böyle elimle açtım ıyyyy kusucaktım simsiyah çok pis olmuş napıcam nolur yardım edin. Deterjan koyma gözünü sürekli temizlerim ama o lastıgı ilk defa gördüm içinin oldugunu