Busra2326 doğduğunda kızım emmedi hiç sol göğsümü bi kaç kere emdi ama hep reddediyordu emmediği için sarılık değeri artmıştı sınıra çıkmıştı fazladan 2 gece hastanede kaldık takibe aldılar. güneş ışığı alan odadaydık zorla memeyi ağzına veriyordum 2 kere çekse ona seviniyor sonra takviye süt veriyorduk yemesi düzeldi yedikçe sarılık geçti. ama o iki geceyi bide bana sorun çok ağladım çok emmiyor diye kendimi suçluyordum