Ilaydae bence sütün var:) solgarın vitamini var eczaneye sorarsan söylerler süt arttırıcı die,o öuhteşem artrırıuo ama sağımda 70 çıktıysa sütün var demektir,o yğzden bol bıl emzir kendini dinlendirmek için bi kez ver mesala aksamları daha az olur süt ama cok üzme kendini