Mlkeyagiz Bebeğim 54 günlük gaz sancıları çok oluyor kayınvalidem zeytinyağı verelim dedi hatta dün bi kaç damla verdi sizce doğru mu bi zararı olur mu deneyen varmııı
Mizmizmyrtle Mlkeyagiz bende veriyorum canım kabız olduğu zamanlar uzun süre kakasını yapmayınca sürekli vermek doğru değil bence ama çok sıkıştırdığında 1 çay kaşığı veriyorum ya da mamasına katıyorum iyi geliyor ☺️
Lina_2021 Mlkeyagiz zeytinyağının hiç bir zararı olmaz canım sıkıntı etme. Bende verdim poposuna da sürdüm. Yine sıkıntılı zamanlarında mamasına 7-8 damla damlatıp yediriyorum ertesi gün kakası enseye kadar çıkmış oluyor mama veriyorsan oju da deneyebilirsiniz☺️
Bebegimm1 Mlkeyagiz gaz sancisina iyi gelmez kabizlik icin verilir direk vermeyin boğulabilir sutunuzle karistirin yada mamanin icine katin.gaz icin doktorunuzdan gaz ilaci isteyin bol kimyon tuketin kendiniz
Poyrazzz01 Gaza iyi gelmez kabızlık için doktorumuz bir çay kaşığı verebilirsiniz demişti gaz için satilan eczanede damlalar var özel olarak gdp alabilirsiniz onlar rahatlatiyo biraz bir de karnına masaj yapabilirsiniz
defne211021 Bizimki gazını kakasını yaparak atiyodu o yüzden bende zeytinyağ verdim hatta senden bile öncesinde verdim 25 günlük falandi faydası oldu gaz damlası da kullanıyorum ama ne yaparsan yap tamamen geçmiyor saati gelince başlıyor
Yasolinne Mlkeyagiz Kabızlık olduğunda verebilirsin demişti bir doktoru. Hatta her emzirmende, beslenmesinde vermende bile sıkıntı yok demişti. O kadar çok vermedim hiç ama … Sıkıntı yaşadığında mamasına bir çay kaşığı koymuşluğum var.
Anneysencomm Mlkeyagiz ben verdim mamasina 1 cay kasigi koyardim bazen direk yapardi 3 4 gun kabiz oldugu olurdu direk 1 cay kasigi verdigim an saniyesinde bezini doldurdugu olmustur ben bir zarari oldugunu dusunmuyorum