Iyi geceler,dün kızıma 1 yas asisi yapıldı 3 tane ama çok huzursuz uyumuyor yemiyor sürekli ağlama krizi içinde bugün doktora götürdük orda da korktu çığlık kıyamet,az önce üzerini çıkartıyordum yine ağlama krizine girdi napicam bilemiyorum doktora tekrar götürmem çok korktu resmen psikolojisi bozuldu kimseye gitmiyor bana yapışmış durumda uyumadı hala var mi bu durumu yaşayan yardım kizlar