Prenses21 valla çayı bilemicem şimdi kendi gözüme olsa çayı yaparim. Yada bebeğim 3 yaşında onda olsa ona da yaparım ama başkasının bebeği olunca konu akıl veremiyorum. Siz yine de internetten bi araştırın 1 yaş altı bebeğe çay tampon yapılır mı diye. Yada sütünüzü koyun en iyisi o . Emzirdigim zamanlarda büyük babannemede olmuştu sütümü helallik istedi bi kaç kaşık kadar sürdük ona da iyi geldi . Varsa en iyisi süt yoksa çayı araştırın.