merhaba anneler. bir kaç gün önce oğlumun odasını ayırdım ama kendi yatağında kesinlikle uyumak istemiyor sürekli ağlıyor yatağına koyunca geri gidip kucağıma alıyorum sakinleştirip geri yatagına alıyorum geri ağlamaya başlıyor ve ben ne yapacağımı bilmiyorum sizde durumlar nasıl? yardımcı olabilir misiniz
benim odamdeyken Kucuk bir yatagı vardi benim yatağıma mondalı belki bilirsiniz, suan kendi odasında yatağında ama yine benim yatağimda uyutup kendi yatagına aldim umarım uyanmaz 🥲🥲😞😞