Ayazzmomms Dilekuyar ne ayı en fazla hafta gıdıyor 😂 emzırmeye devam edecek mısın yoksa sadece mama ile mi devam edeceksın
3MelekAnnesi3 Dilekuyar kaç aylık bebeginiz bana da hemsire basla dedi ben baslamadım kilo alımı mı az
Ayazzmomms Dilekuyar ben emzırmıyorum 2 ay 22 günlük oğlum en fazla 5 gün 1 hafta sürer bı kutu mama kaç ml içtiğine bağlı birde bazen 90 içiyor bır sonrakıne yapıyorum 60 içiyor 30 döküyorum mecbur mama 1 saatten fazla durunca vıtamınler ölüyormus cunku
Dilekuyar 3MelekAnnesi3 2 aylık kilosu iyi ama çok aglıyor herkes aç dediği için mama aldım bugün denemek için açlıktan mı aglıyor diye
mamanveutdormir Sarem37 mama kutusu 800 gr günde 6-7 öğün yiyor gece yatmadan önce 150 ml diğerleri 120 ml içiyor
Honey_mom Sarem37 şimd baktım 350 gram 90₺ 800 gramı 190₺ E bebekte 100 gram farkı oluyor hesaplayınca oda 10 tlyi katsak pek farkı olmuyormuş cidden🥺