Merhabalar annelerim , benim 3 ay 24 günlük erkek bir bebeğim var , tecrübeli annelere danışmak isterim bu dönemde oğlumun kusması arttı ve uyurken kıvranıyor gaz sanıyorum ama değil alıyorum kucağıma sakinleştiriyorum sonra tekrar kucağımdan yatağına bırakıyorum , bu şekilde en az 3-4 kere bu durumu tekrarlıyoruz . Yardımınıza ihtiyacım var , bilgisi ve tecrübesi olan annelerim yazabilir mi? Şimdiden teşekkür ederim ..
