Kaderyerr Calpol bulundur evinde yeterli bence. Ateşi 37,5 olursa 6 saatte bir verir kontrol altında tutarsın. (Genel anlamda diyorum ama daha bebeğin 1 aylık. 1 aylık aşısı ateş yapmaz) Ki bende diğerleri ateş yapmadı şimdilik. 6 aylık. Sadece tedbirli ol. Bebeğin oral alabildiği sürece fitil tercih etmene gerek yok. Şurubu içemez kusarsa tercih edersin. Genelde Paranox S kullanılır. Endişelenme. Rutinde olan sıkıntılar bunlar. Beni de kimse bilgilendirmedi. 🤷🏻♀️