Domino Merhaba kızlar uyumayan varsa yardımcı olabilir mi ? iki yavrum da ateşli 38.5 da ateşleri ıslak bez,limonlu çorap yaptım. üzerlerini atlet ve boxer le bıraktım sadece. ne yapayım daha ? küçük oglum dun geceden beri büyük de bu gece başladı atesi.
Ae42 Domino Benim de 3 yaşında ki kızım ateşli şuan bende nöbetteyim Rabbim tez şifa versin hepsine amin😓
Asillburcu Domino yeni atlattık sayılır yani daha bu gece ateşi düştü tamamen ama şimdide terliyor ve burnu akıyor nefes alamıyor burnundan grip oldu sanırım 😔 4 gün ateşle mücadele ettik acile gittik ciğerlerinde az miktarda enfeksiyon var dediler antibiyotik calpol calpol fitil verdiler 3.gün hala devam ediyor kendi doktorumuza götürdüm bu seferde boğaz enfeksiyonu oldugunu ögrendik o yüzden sürekli ateşi çıkıyormuş bademcikleri bembeyaz olmuş yavrumun saat başı ateşi çıkıyordu doktorumuz iğne verdi antibiyotiği kestirdi sadece dönüşümlü olarak calpol ve dolven verdim dünden beri şükürler olsun o iğneden sonra ateşi düştü 4 gün boyunca hiç birşey yemedi sadece su içiyodu bugun sadece yoğurt yemeye başladı başkada ağzına bişi almıyor bi doktora götürün derim Allahım evlatlarımıza sağlık versin🙏
Domino Grlnl Uyuyorlar su an canım ıslak havlu koyabiliyorum sadece. bir de limon sürüyorum. boğaz enfeksiyonu mu diye korkuyorum. doktora da gidemiyoruz greveler grev yoksa da aciller tıklım tıklım.😞
Grlnl Domino acile gitmeyin yapacak hiç bir şeyleri yok. Muhtemelen öyle genel bir salgın var küçük büyüğe de geçirmiş anlaşılan takip edin olmadı ateş düşürücü ağrı kesici verin. En hızlısından da bi doktora götürün. Güzel bi baktırın bizde atlattık yakın zamanda aşırı zordu hem bebeğim hem benim için
Erz_2506 Domino geçmiş olsun öncelikle benim kizim fmf hastası nöbet sırasında 40 yükselen ateş olur devamlı ılık duş aldiririm iyi geliyor bir de sarımsaklı yoğurt yedirin hastalığı daha çabuk atıyorlar
Domino Grlnl vallahi zor cnm dünden beri uykusuzum nerdeyse bu saat oldu sabah 8 den beri ayaktayım hala uyuyamadım. 3 günü geçerse doktora götüreceğim. teşekkür ederim sabah olsun hayır olsun diyim o zaman 😕 nöbete devam
Grlnl Domino benim bu uykusuzluk dönemim 1 aydır sürüyor 4 kilo vermişim hem hastalık hem diş maffetti bizi özellikle çocuğumu. İyi olsunlar da ne yapalım. Gelip geçer bu günler. Geçmiş olsun size 🥲
Domino Grlnl çok teşekkür ederim cnm bende bide hamileyim iyice yorucu oluyor rabbim hepsi nr sifa versin insallah yaa 😞 cok teşekkür ederim
Domino Ae42 Amin insallah cnm sabaha karşı uyumuşum mahvolduk vallahi çocuklarla beraber rabbim sıralarını versin 😞 bu kış hep hastalıkla mi geçecek diye düşünüyorum
Domino Ae42 Yok canım hâlâ atesliler bi iniyor bi çıkıyor. gündüz küçük olanın vardı büyüğün yoktu simdi küçüğün yok büyüğün var 😳 küçüğün de inip çıkıyor
nightimagine Domino ayak altına sarımsaklı zeytinyağı denedinizmi, ya da aloevera ya da udihindi yağı, hepsi ateşe çok iyi geliyor
Domino Ae42 bugün 3. gun küçük biraz daha iyi şükür. büyük dunden beri atesi inip çıkıyor su an da da soğuk terliyor ateş yok.😑
Domino nightimagine Ayak altına limon yaptım sadece cnm bir de şurup verdim. bez koydum küçük oglum biraz daha iyi oldu şükür atesi yok. büyük oglum da su an atesi yok soğuk terliyor.
Domino Erz_2506 size de cok gecmis olsun. teşekkür ederim denerim sarımsaklı yogrdu da. bugün ikisinin de atesi yok şükür. akşamları başlıyor ınsallah artık olmaz
Domino Asillburcu Iyi şükür canım düşmüş atesi. bende 4 saatte bir evde dolven vardı onu verdim bugun ıkisinin de atesi yok şükür. aksam çıkıyor genel de ınsallah bu akşam çıkmaz artık. Benimkiler dr aynen oylr terliyor ve burunları akıyor. bir de büyük oglum okula gidiyor büyük ihtimalle okuldan kapıyor kardeşine ve bize bulaşıyor sonra. 😕