Danerys tosbigimmm veriyorum ben güzel. Anne sütü veya biberon mamasıyla karıştırılıp yapılıyo. Gayet güzel. Hatta 6. Ayda 5 tahıllı var o daha güzel
Ssmzsh tosbigimmm evet pirinç unu ve suyu muhallebi pişirir gibi işte pişireceksiniz kıvama gelip piştiğinde toz mamayı katıp karıştırın ılıyınca yedirebilirsiniz. Bebeğim sevdi biraz pekmez koydum 1-2 defa sonra pekmezsiz yemeğe başladı. Hatta mamanın tadına alışıyor ya sonrasında içmek istemediği mamayıda içmişti😆 inşallah sever tadını. Sever yerse 2-3 yedirdikten sonra mamayı içirmeyide deneyin
Aysunn25 Benin kızım 11 aylık ben hipp 5 tahilli kasik mamasi kullanıyorum çok ta seviyo içine muz elma falan meyve ekliyorum, yulaflı mama hazırlıyorum , irmikli meyve hazırlıyorum eger aksam bisey yediremezsem
Btlazz tosbigimmm 5 aya yakın zamanda vermeye başladım hıpp kaşık maması Elmalı sütlü yulaflı ve Pirinçli oğlum çok sevdi hala da seviyor gece yatmadan 2 saat önce yediririm içerisine meyve karıştırırım farklı şekillerde yapmaya çalışırım. Benimde bebeğimin kilo alması azalmıştı mamada içmiyordu o yüzden başladım