Honey_mom onunla alakası yoktur kapalı kutu bire bir aynı ben kaf defa aldım eslestirdimde çok pahalı eczanede en az30tl farkediyor çünkü az getiriyorlar satışa diğer büyük yerler çok saattigi için cüzi bıkar ile kazanç sağlayabiliyorlar heryerdende almayın ama genel olarak ebebek te indirim oluyor ordan alın iciniz daha rahat olsun