MavininTonu ayy en sinir olduğum şey ya benim eşim de asla beğenmiyor kabul etmiyor standartın üstünde diyorum daha üstünde olması gerek diyor yetmiyor adama, bazen duruyor ve “bu çocuk zayıfladı iyice” diyor allahım yarabbim 🤷🏽♀️🤦🏽♀️ Allah yardım etsin canım çok iyi anlıyorum seni