Cumartesi gününden beri soğuk algınlığı olduğumu düşündüm ve maske kullanmadım bugün tat koku gidince test verdim ve pozitif kızım 7 aylık şuan bronşit için ona 5 gündür ilaç kullanıyorum antibiyotikte içiyor. Bu yüzden midir bilmiyorum her bezine kaka yapıyor ufak ufak. Emzirme yok mama ile besleniyor lütfen bu süreçte neler yaptınız yazar mısınız? Kızımda öksürüyor korkuyorum 😔