Momyboygirl evet bu doğru canım bende okudum bunu ama bizim mi başta kepçe değildi sonradan olmaya başladığı için geç kaldık 🤦♀️ Ama şunu anlamıyorum ben ya zaten doğar doğmaz takıyoruz beresini yani düzelseydi ozaman düzelirdi ne zaman ki bereyi çıkardım kulağı üstten kepçeleşmeye başladı 😃 neyse bakalım eğer düzelmezsede ilerde kulakları ile ilgili bi sıkıntısını üzüntüsünü gördüğüm an ameliyat ettiricem ama öyle bişey olmazda farkına bile varmadan büyüse zaten ameliyata da gerek yok 😊 bide kepçe dediysem öyle kepçenin kepçesi değil he sadece hafif üstten çıkmış 😃 dur foto atcam ben