Esraari düzeldi mi bilmiyorum. Aylık kontrolüne biraz daha var. Ama kusmayı azalttı. Ben çok vermek istemiyorum. Paketler kilosuna göre veriliyor. 4kilo üstü sanırım 2 Paketti. Ama ben tek paket veriyorum ve günde 1 kez veriyorum. Sütümü sağıp iyice pütür kalmayacak şekilde karıştırıyorum kaşıkla yediriyorum. Üstüne biraz daha sütümü sağıp veriyorum ilaç kalmasın ağzında diye.