Linaninannesi59 Kızlar kızıma sma mama aldım sadece mama ile besleniyor ve 3 aylık. Mama verdikten 2 gün sonra kaka yaptı ve kakası koyu yeşil. Korkmalımıyım normal mi sizce Bu zamana kadar hep sarı oluyordu. Mamadan olabilir mi
Nillsmother Linaninannesi59 korkmanıza gerek yok bence benim kızım da mamayla besleniyor sma kullanıyoruz ve kakası çoğu zaman yeşil. Doktorumuz özellikle mama ile beslenen bebeklerde normal bi durum dedi
Minikturtageldi Brsnysr mama, emiyorsa ön sütü içtiği zaman, birde üşüttüğünde yada kulağı ağrıdığında derler ne kadar doğru bilemem ama
Linaninannesi59 Minikturtageldi Kulağının içindede kızarıklık var gibi ama en iyisi doktoruna gitmem gerekicek 😕
Minikturtageldi Linaninannesi59 bencede bi görün istersen için rahatlasın 🤗 mama kullanmıyorum bir şey diyemiyorum ☺️
Honey_mom Ya bizde sma kullanıyoruz ama öyle bi sıkıntı olmadı yeşil kaka yanlışım yoksa üşüttüklerinde oluyor galiba ya isterseniz bi doktora götürün