Merhaba canım anneler doktora sormaya vaktim olmadı bende sizden yardım almak istiyorum , nasıl başladınız nasıl devam ediyorsunuz hangi sütten alıp içiriyorsunuz aydınlatırmısınız 🥰 mesela gece uyurken biberonlar içirirdi annem hep beni 10 yaşıma kadar hatırlıyorum çok severdim alışkanlık olmuştu bende mi bebeğime gece uykusunda versem yada uykuya geçerken rutin gibi ? Mantıklı mı oluru var mı