Derya341986 bana diyolar eğe krmiği batarmış 😁 canı acısa ağlmazmı bu çoçuk bence ağlar kızım okadar mutluki maşllah devrilmiyo belli bi süre bilr desteksiz oturduğunda. Bir süre sonra sağa yada sola devriliyo 😁 bence hazırsa sıkıntı yok. Bana ebe 7. Ay destekli 8. Ay desteksiz dedi ee ek gıdaya 6 . ayda geçince mama sandelyesine oturtuluyo nasıl oluyo doktorlar bile bu konuda çelişkili ben bebeklerin bize yönlendirdiğini düşünüyorum