Benim kizimda 15 aylik ve bugun oda birsey yemedi ac diye bende uzuluyorum ama cok ac olsa yerdi galiba diyorum kendime. Onlarda bizim gibi cani istemedi diyorum. Yani gunlerce istahsizlik surmezse sknti gormuyorum. Her yemediginde emzirmeyin sute guvenmesin derim. Sut cunku nescafe gbi artik kisa sureli tokluk yaratir besine ihtiyac duymaz