MiDo canım aynısı bizde de vardı kaç kere morardı öyle bebeğim gece hep hastanedeydik kalp doktoru falan baktı götürdük şükür bir şey çıkmadı gastroenteoloji bölümünü önerdi çocuk doktorumuz gittik reflüsü çıktı koyulaştırıcı verdi anne Sütü alıyorsa sağıp koyulaştırıcı koy dedi mama içiyorsa onun da içine koy dedi gaviscon şase verdi şükür onları kullanınca geçti