Merhaba arkadaşlar, normalde bebeğimin burun temizliği için otri bebe kullanıyorum ama artık yedek uç almak elektronik olanları almışım kadar masraflı oluyor.kullanıcı yorumlarında çok yorum bulamadım kimi çok memnun kimi çöp demiş.aranızda kullanan var mı? Memnun kaldınız mı?