Ardisko Bebeğim üç aylık kilosu gayet iyi iştahı yerinde meme ve mama şeklinde besleniyoruz üç gündür mamaya öğürme hareketi yapıyor meme emip gaz sancısı gelince çıkıyor kaşıkla zorla veriyorum başına gelenn çözüm bulan var mı atak haftasindayiz
SEDANURRRR Ardisko kucağında zıplatarak yedirmeye çalış bizimde öyleydi kızım 2 aylık şuan arada öğürüyo 10 dakika sonra veriyorum alıyor bide mama hafif soğuk olunca bile öğürüyo onada dikkat et canım
Ardisko SEDANURRRR yes SEDANURRRR teşekkür ederim iki saat sürüyor soğuyordur muhtemelen zıplatarak deneyeceğim